niedziela, 1 stycznia 2012

WRACA NOWE

Grant Morrison robi od nowa Supermana a ja se zrobiłem nową wersję "Bogów Kosmosu" Polcha. Bo akurat znalazłem w piwnicy. Stwierdziłem, że Polch jest jednak bossem i chuj.



Opis obrazka:
Na obrazku jest AIS i Enoch, taki niby indian z którejś tam części.
Enoch nosi wisiorek z kawałkiem magnesu. W oryginale ufoki zapoznawały dzicz z technologią, pomyślałem, że tak naprawdę wystarczyłby zwykły kawałek magnezu (nie chciało mi się rysować żadnych ozdobnych naszyjników).
W prawej górnej części pobawiłem się ekierką, co ma symbolizować niezrozumiałą wiedzę o wszechświecie przekazywaną dzikusom (stwierdziłem, że to bez różnicy co tam się narysuje: po pierwsze ma być niezrozumiałe po drugie nie da się przecież narysować wiedzy o wszechświecie).
Piramida wydała mi się najnudniejsza z tego wszystkiego więc odjebałem ją jakkolwiek i tak widać o co chodzi. To teraz jest nośny temat, piramidy, kalendarze, czipy z cipy, dzikie węże, olałem to.
Na górze jest kosmos. Kropki są z komputera ale chuj tam.
Na dole jest lądowanie. Statki wyglądają chujowo ale to tylko taki symbol, nie chciałem kopiować ani wymyślać.
AIS nosi maskę, bo jest jeszcze młoda, dopiero przyleciała i nie wie, że ma czym oddychać. No i bardziej jak kosmitka wygląda dzięki temu. Jej fryzurę "pożyczyłem" od koleżanki, bo jest bardziej nowoczesna i kosmiczna (koleżanka ma na imię Kasia).

3 komentarze:

Don "Magic" Juan pisze...

fajna ta dupa, no i tytuł, następne opowiadania będą się nazywać:
- wraca nowe,
- cena trzeźwości,
- Urodzony by narzekać,
- Solidarni w cierpieniu,

Anonimowy pisze...

puma ty punku !
http://www.youtube.com/watch?v=H5LVmyHMj9c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5wqId9QhbO4

pener pisze...

zajebiste wyśle swojego synka na lekcje rysunku do ciebie :)